نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1855
-
الف
+

شغل عجیب سلبریتی مشهور هالیوودی

حتی موفق‌ترین بازیگران هم پیش از شهرت به انجام کارهایی غیرقابل تصور دست زده اند.

به گزارش آی فیلم 2، پولدرآوردن و ثروتمند شدن، هدفی است که تقریبا همه مردم جهان به دنبال آن هستند و هر کسی به روش خود در راستای تحقق این امر تلاش می کند. برخی با هنر خود می توانند به این چشم انداز رسیده و تحولی بزرگ در زندگی شخصی خود ایجاد کنند.

از جمله می توان به هنرپیشه ها اشاره کرد که با تلاش و البته تدبیر و پشت سر گذاشتن سختی ها و موانع، خود را به مدارج موردنظرشان رسانده اند.

البته برخی از این افراد، پیش از مشهور و ثروتمند شدن، به مشاغل عجیبی مصروفیت داشته اند که به احتمال زیاد آگاهی از آن ها برایتان جالب خواهد بود.

در واقع هنرپیشه های بسیاری از همان ابتدا زندگی بی دردسری داشتند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است. از قدیم گفتند نابرده رنج گنج میسر نمی شود. بسیاری از هنرمندان جهان نیز برای رسیدن به جایگاه فعلی از کودکی تلاش کردند و برای تامین مخارج زندگی حتی دست به هر کاری زدند.

به عنوان مثال «برد پیت» هنرپیشه مطرح هالیوود قبل از اینکه به عنوان یک بازیگر بزرگ شناخته شود، به عنوان تحویلدهنده یخچال کار می‌کرد.

 وی حتی دوره ای هم برای جلب توجه مشتری در رستورانت «الپالو لوکو» که در هالیوود قرار داشت، با لباس مرغ در اطراف این رستورانت می‌چرخید و مردم را به حضور در آن دعوت می‌کرد.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«برد پیت» بازیگر فلم اکشن «قطار سریع‌السیر» شد

«برد پیت» به سوی ستارگان سفر می کند+تیزر

تیزر جدید فلم «به سوی ستارگان» با بازی «برد پیت»

دی‌کاپریو با بردپیت همبازی شد

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر